www.svedsketanky.cz http://bbs.svedsketanky.cz/diskuse/ |
|
Výměna palivového filtru 2.0D D4204T S40II / V50 / C30 http://bbs.svedsketanky.cz/diskuse/viewtopic.php?f=43&t=669 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | wrbics [ pon 01. úno 2010 17:15:40 ] | ||
Předmět příspěvku: | Výměna palivového filtru 2.0D D4204T S40II / V50 / C30 | ||
Palivový filtr se dle servisního intervalu Volvo mění po 60 000km , ale rozhodně bych ho měnil dříve , nejpozději po 30 000km ! Je to papírová vložka , u origo Volvo filtru jsou záslepky , které lze použít na ucpání palivových hadiček . Sundejte plastový kryt motoru . Palivový filtr se nachází tady : Odpojte konektor vyhřívaní filtru 1 , odpojte hadičky 2 a 3 , jsou na rychlospojkách , stačí zmačknout bíle pojistky a zatáhnout Lze je zaslepit záslepkama co byly u filtru , doporučuji udělat co nejrychleji , hlavně na hadičce jdoucí od nádrže 3 . Odšroubujte přírubu , drží na třech šroubech , ořech č. ? : Odšroubujte proti směru hodinových ručiček plastový kryt pal.filtru , ořech č. ? Vyměnte vložku a těsnění . Pozn : před vyndávaní filtru si kolem dokola a pod filtr dejte hodně hader , z důvodu , aby se Vám nafta nedostala třeba do alternátoru , který je skoro pod filtrem . A doporučuji spodek tělesa filtru vyčistit od případných nečistot , usazenin . Našroubujte zpět plastový kryt pal.filtru ve směru hodinových ručiček , až na puvodní místo .
|
Autor: | wrbics [ pon 01. úno 2010 18:00:23 ] | ||
Předmět příspěvku: | Odvzušnění alá Volvo | ||
2.0D nemá v nádrži elektrické podávací čerpadlo , má sací čerpadlo , které je součásti čerpadla motoru . Podle servisního manuálu se toto provádí pomocí nasávacího balonku , který by měli mít v každém autorizovaném servise Volvo . Balonek nasadíte mezi hadici z nádrže a palivový filtr , šipka musí směřovat k palivovému filtru . Odpojte na čerpadlu motoru palivovou hadici , strčte ji do nějaké nádoby , začněte mačkat balonek , až začne z pal.hadičky proudit nafta bez bublinek nasaďte jí zpět na čerpadlo mot. Mačkejte dál balonek dokud není tvrdej . Nastartujte motor , max doba točení startérem je 10sec , pak 30sec vyčkat do dalšího startovaní . Pokuď motor po několika pokusech nechytne nebo po nastartování vzápětí chcípne , opakujte znova odvzdušnění . Pokuď motor chytne , nechte jej zahřát na provozní teplotu , poté motor vypněte , odpojte balonek a nasaďte zpět palivovou hadici . Jelikož každý z nás nemá tento přípravek doma , i některé servisy jej nemají , tak jsem setkal s tím , že se do nádrže fouká pod malým tlakem vzduch z kompresoru , postup stejný jak výše . A doporučuji při tomto způsob mít plnou nádrž , ať je to rychlejší . Mě se povedlo odvzdušnění jinak : .. před nasazením palivového filtru zpět , jsem místo pro filtr zalil naftou , uzavřel , přes otvory stříkačkou pořádně zaplnil filtr naftou . Po celou dobu jsem měl pal.hadičky zaslepené záslepkami jež byly u filtru . Poté jsem rychle hadičky napojil zpět , první 2 , ještě se pokusil něco málo stříknout , pak rychle 3 , a nastartoval . Motor si vesele chrochtal aniž by chcipl , přiznám se do teď nechápu jak se mi to povedlo Nově :: No a nebo si jde vyrobit pumpičku po "domácky" , sehnal jsem z vrakče palivovu rychlospojku , koupil pumpičku a vše skvěle funguje
|
Autor: | hazometer [ sob 29. led 2011 15:22:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Volvo S40II/V50 2.0D D4204T : výměna palivového filtru |
no tak navod je viac nez skvely! |
Autor: | shelby3495 [ čtv 24. črc 2014 22:30:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Výměna palivového filtru 2.0D D4204T S40II / V50 / C30 |
tohle jsem tu našel, návod je dobrej, já jen že jsem v nejaký diskuzi četl že když se to celý zavzdušní, tak to tak jednoduchý není, ale asi nebudem malovat čerta na zed, dík. |
Autor: | wrbics [ pát 25. črc 2014 8:29:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Výměna palivového filtru 2.0D D4204T S40II / V50 / C30 |
myslíš jako že i čerpadlo bude prazdný ? tak ještě odpojiš hadičku na čerpadle , až tam poteče , tak ji tam daš zpatky , co ještě natlačiš tak natlačiš , ta mini chvilka bz paliva tomu nic neudělá |
Autor: | shelby3495 [ čtv 07. srp 2014 8:50:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Výměna palivového filtru 2.0D D4204T S40II / V50 / C30 |
no nakonec mi pomohlo povolit výstupní trubku s čerpadla co vede na rapmu. dostal jsem ještě tip, že nekdy zalehne elmag ventil na čerpadle a že stačí ho procvakat 12V, případně trochu poklepat. odpojili jsme přívod do naft. filtru a tam jsme strčili plast. lahev s trubičkou (třeba divinol v tom prodává oej do převodovek pro lepší plnění), no v té lahvi nafta, jeden startoval, druhej mačkal lahev a najednou bylo videt jak v hadicích leti nafta do čerpadla a to povolenou trubkou ven, hned jsme utáhli trubku a čaplo to. kdyby to pak nešlo, tak ještě povolit trubky od vstriku a nechat odfouknout vzduch z trubek a pak už by to mělo klapnout. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |